Monday, November 7, 2011

hurmmm

     Bila aku jumpa Mimi hati aku gembira bagaikan ada letupan yang kuat di hatiku,masa tu aku sangat-sangat luhur.tapi kemudian aku rasakan hati aku mulai dikotori dengan dendam,perasaan ingin memusnahkan sesuatu,aku jadi Sora yang tak sepatutnya,ini semua kerana cinta pada seorang lelaki aku jadi Sora yang aku sendiri tak kenal..kemana perginya Sora yang bersama Mimi itu , itu bukan aku.bukan tu sahaja,aku turut pengaruhi Mimi untuk menjadi sesuatu yang dia tak kenal,tapi akhirnya aku sedar..sedar dengan permusuhan yang tak pernah bawa erti dan tak pernah bawa kedamaian..kerana itu aku tarik diri dari segalanya..kerosakan hp juga bawa rahmat kat aku..tanpa akses ke moko aku jadi diriku semula..alhamdulilah aku kembali jumpa jati diriku.dan ianya lebih bermakna bila Rika juga kukenali. Aku ada Mimi,ada Hikari dan ada Rika..semuanya kerana aku kembali jadi Sora yang tulus,aku adalah Sora yang friendly kannnn ,Sora Elena adalah initial aku dan diri aku,diri aku yang sebenarnya..Aku just nak bersama orang-orang yang sayangkan aku sebab diri aku bukan sebab aku leader group...aku tak nak orang tau aku sebagai sue tc tp sebagai sue ‘Sora’...biarkan TC wujud dengan peranan asalnya bukan untuk fight..Sekarang hidup aku lebih bermakna bila ada 2 bff bersamaku..erin’Mimi’ dan zuera ‘Rika’.Alhamdulilah segalanya kembali teratur.Aku sayang family,kawan-kawan dan juga bff aku...Sora will always be Sora..No more leader,no more war..biarkan memori EWZ yang bermusuh dengan eXs itu hilang dari ingatan aku,Aku juga dah maafkan Am sebab aku fikir kalau tak sebab Am pun kami tak akan kekal lama....Aku dan dia jauh berbeza sangat berbeza..Mungkin bukan takdir kami bersama,dan aku terima takdir aku,kehadiran Rika dan Mimi telah berikan half hati aku yang hilang.Sora dah lengkap semula takdir kami bertemu kerna Allah,dan twitter adalah medium pertemuan kami,begitu juga nora elena.Sora Elena..n Rika Elena.Tak lupa juga Mimi Elena^_^ Seriously kadang-kadang aku rasa ‘little’ Sora lebih wise dari Sora yang sekarang,’little’ Sora sangat tulus,sangat baik.Tak macam aku kan.Rindu kat ‘little’ Sora

No comments: