Friday, September 3, 2010

waktu ini.....

hurmm dah lama rasanya aku x menulis apa2 di blog kesayangan ku ini,tugasan membuat aku melupakan blog ini buat sementara tapi kini aku dah kembali lagi bagi mencurah rasa di sini

Apa terjadi sepanjang aku tidak menjengah ke sini,hurmmm hidupku sedikit kelam kabut kerana kisah cintaku baru sahaja berakhir,yah aku menangis kerna hakikatnya aku masih sayangkan dia,aku masih mengharap dia kembali dalam hidupku tapi aku cepat sedar yang kami x mungkin dapat bersatu lagi tapi itu x bermakna kami putus sahabat,seperti katanya biar putus kasih jangan putus sahabat

selain itu aku agak sibuk juga dengan Tsubasa Club,kerna walaupun Moko kena bayar aku masih ada 2 team lagi untuk diteruskan dan mberz moko gak akan ku letakan dalam team utama kerna ini lah janjinya

No comments: