Tuesday, September 14, 2010

The mistakes

Setiap orang x pernah terlepas dari membuat kesilapan,aku juga x terkecuali dan kerana kesilapan itu aku hampir2 kehilangan seorang crew yang aku sayang......Eyka hampir tarik diri dari Tsubasa Club kerana sikap ku yang tiba2 berubah dari penyayang kepada pendendam hanya kerana EWZ,huh aku mmg blh dikatakan bodoh sangat sebab berubah dengan sekelip mata... Aku lupakan asas Tsubasa yg ku pegang selama ini

Im such an idiot in many ways posible,x dpt aku gambararkan dengan kata-kata yang aku memang tersalah jalan.Maafkan aku Ayu.... aku x mampu menjadi leader yg baik dan akak yang baik untuk semua adik-adik tsubareans...... Tapi aku berusaha untuk menebus kesilapan aku dan kini Tsubasa Club semakin teguh dengan kehadiran semua Tsubareans baik yg baru atau lama

No comments: